۵ آبان ۱۳۸۸

رمز گشایی

جدیدا یکی از کارهای جالب اهلی وبلاگستان رمز گشایی از نوشته ها عکسها واظهارات افراد است مثلا تفسیر حرفای اقای ابطحی در 20و30.یا تایید فتوشاپی بودن عکسهای اخیر در نمایشگاه مطبوعات.
حالامنهم میخوام از نوشته نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران اقای خزعلی رمز گشایی کنم :
به نظر من این نوشته حرف دل ایشون نیست وشاید تحت شرایط خاصی نوشته شده دلیلم هم بر میگرده به عنوان نوشته که تکرار همون شعاریه که ایشون بهش اعتقاد ندارن. به نظر من ایشون باید شعاری رو که بهش معتقدن به عنوان نوشته شون اضافه کنن یا حداقل یه جایی تومتن میاوردن که اینکارو نکردن حتی یه جا گفتن سیاست هم غزه هم لبنان شده فدای ایران هم غلطه که من اصلا نفهمیدم منظورشون چیه  اصلا این سیاست کجا اجرا شده که حالا غلط باشه
بهر حال این بود انشای من راجع به رمز گشایی از نوشته نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران.

هیچ نظری موجود نیست: